Illusztris elõadók

nlc | 2006. Április 14.
Publikálták az Arcus Interactive Group és a Figyelõ Konferenciák közös rendezvényének programját: az elõadók és a workshopok meghívott vendégei között illusztris neveket is találunk.

A rendezvény vendége lesz többek között Kereszty Gábor, a TV2, Simó György, a T-Online és Szabó György, a Sanoma Budapest vezérigazgatója. Karen Breen Vogel, a ClearGauge interaktív ügynökség vezetője Chicagóból, Gonzalo Ibanez, a Media Contacts globális média-hálózat vezetője pedig Madridból érkezik előadni az IMA konferenciára.

 Interaktív marketing, azaz a fogyasztói döntések interakció alapú befolyásolása a május 11-i rangos marketing-szakmai esemény fő témája. A vadonatúj megközelítést kínáló konferencia külföldi előadói már sikeressé vált interaktív kommunikációs gyakorlatukról hoznak példákkal, esettanulmányokkal szemléletessé tett előadásokat. A vezető nemzetközi metodológiát képviselő egyesült államokbeli interaktív ügynökség, a ClearGauge (Chicago) vezetője, Karen Breen Vogel arról fog beszélni, hogyan állítható csatasorba az interaktív marketing az üzleti stratégia szolgálatában. Gonzalo Ibanez, a madridi Media Contacts vezetője pedig az online médiaeszközök hatékonyságát, mérhetőségét ismerteti európai viszonylatban.

 Mérő László az általa kutatott memetikai marketingről tart előadást. Az utóbbi időben rengeteg médiafigyelmet kapott iwiw közösségi portál vezetőjét, Cseh Gábort, és a Garrison Group vezetőjét, Paul Garrisont szintén meghívták előadni a szervezők. Számos neves marketing-szakember szerepel még az erőteljes, és haladó szakmaiságot képviselő programban, amelyet a konferencia weboldalán már megtalálnak az érdeklődők.

Egyik legizgalmasabb programpontnak a „Győzd meg az ügyfelet!” című vetélkedés ígérkezik, amelyben a három legnagyobb hazai interaktív ügynökség (Arcus Interactive Group, Carnation, kirowski) képviselői próbálnak hatni egy, az interaktív marketinggel szemben szkeptikus ügyfélre. Nem kevésbé provokatív annak a kerekasztal-beszélgetésnek a felvetése sem, amely négy különböző kommunikációs csatorna (telco, TV, internet, nyomtatott sajtó) vezető képviselőit indítja harcba egymás ellen, hogy védelmezzék saját kommunikációs szakterületük jövőjét.

Az előadásokat a londoni Crystal Interactive interaktív konferencia-technológiai rendszere teszi valóban interaktívvá, a hallgatóság számára is irányíthatóvá, a nap házigazdája pedig Bálint Viktor, a FigyelőNet főszerkesztője lesz.


Kapcsolódó oldalak:

• Interaktív Marketing »
• Arcus Csoport »
• Figyelőnet Konferenciák »
• Sanoma Budapest »