Ebben segítségére van az autósok igényeit még inkább figyelembe vevő tarifarendszer, valamint az Allianz Bank termékkínálata, amellyel a társaság immár teljes körű pénzügyi szolgáltatóként tudja ügyfeleit kiszolgálni.
A részletekről Dr. Kálózdi Tamás, az Allianz Hungária Biztosító vezérigazgató-helyettese tájékoztatott.
A tavalyi év nagy újítása volt az Allianz kötelezővel és cascóval rendelkezők számára az aktív kárrendezés bevezetése. Idén milyen újdonságokat kínál a társaság?
Ebben az évben is igen szerteágazó a gépjármű-felelősségbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatások és kedvezmények sora. Rugalmas ügyintézésünk egyik fontos eszköze lett tavaly az aktív kárrendezés, amely a vétlen autósnak nyújt komoly segítséget. Míg alapesetben a vétlen félnek a károkozó autós biztosítójával kell rendeznie a kárt, mi ezt a sokszor nehézségekkel járó feladatot átvállaljuk. Már tavaly is nagyon népszerűnek bizonyult ez a szolgáltatásunk, ezért mostantól már csupán egy jelképes, évi 120 Ft-os, tehát havi 10 (!) forintos díjért elérhető.
A meglévő és leendő ügyfeleink számára továbbra is ingyenesen biztosítjuk a gépjármű szállítását, a szélvédő és a fényszóró javítását is magába foglaló assistance szolgáltatásunkat.
A közelmúltban saját bankot hozott létre az Allianz. Mi indította az Allianz Hungáriát, hogy biztosítótársaság létére a banki szférába is belépjen?
A komplex pénzügyi szolgáltatók piacán érzékelhető egyre élesebb versenyben négy alapértékünk erősítette meg bennünk a hitet, hogy banki szolgáltatásokkal is megjelenjünk:
a legfontosabb, hogy mintegy 2 millió lakossági és vállalati ügyféllel rendelkezünk, kétezer üzletkötőnk gondozza ügyfeleinket, akik így részükre már pénzügyi tanácsadást is folytatnak, országos fiókhálózatunk van és az Allianz márkanév ismertsége Magyarországon 90% feletti. Ezzel a lépéssel társaságunk teljes körű pénzügyi szolgáltatóvá vált. Az Allianz megtartva piacvezetői pozícióját most már banki termékekkel is ügyfelei rendelkezésére áll. Ezzel már most, a gépjármű-felelősségbiztosítások kötése idején egyedi kedvezmények váltak elérhetővé ügyfeleink részére. Ha például ügyfelünk folyószámlát nyit vagy hitelkártyát igényel az Allianz Bankban és kötelező felelősségbiztosításának díját erről (díjlehívással) fizeti, 15% kedvezményben részesül a biztosítás díjából.
A kötelező biztosítások között számos verziót találunk a piacon. Melyek azok a további tényezők, amelyek az Allianz kötelező ajánlata mellett szólnak?
Annak ellenére, hogy piacvezetők vagyunk, folyamatosan bővítjük a társaságunknál elérhető kedvezmények és szolgáltatások körét, így idén az alapdíjszint alacsonyabb, a tarifarendszer egyszerűbb a korábbiaknál. Azt gondoljuk, hogy így a kötelezőt, az autósok szemében nyűgöt, terhet jelentő, adó-szerű biztosítást valódi szolgáltatássá tehetjük. Az Allianz Hungária Biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási ajánlata számos lehetőséget, kedvezményeket, szolgáltatásokat kínál. Az alapdíjak kialakításakor igen sokféle társadalmi csoport helyzetét, valamint a baleset-megelőzés szempontjait is figyelembe vettük. Így bevezettük a gyermekkedvezményt, amennyiben 14 éven aluli gyermek él a háztartásban, továbbá a családi kedvezményt, ha legalább két Allianz biztosítás van a háztartásban, és így tovább.
A korábban már említett teljes körű pénzügyi szolgáltatásnak részét képezi nyugdíj- és egészségpénztári szolgáltatásunk is, melyekhez kapcsolódóan szintén kedvezményeket ajánlunk. Ha most kötnek az Allianznál kötelezőt, további előnyhöz juthatnak a Magyar Autóklub tagjai, a mozgássérültek, a nyugdíjasok és a közalkalmazottak.
Amennyiben a kötelező mellett a casco biztosítást is társaságunknál köti meg ügyfelünk, annak díjából 10% kedvezményre jogosult. A rendkívül széles körű kedvezmények különböző módon kombinálhatók egyéb, nem csak gépkocsihoz kapcsolódó biztosítások esetén is, tehát élet- és lakásbiztosításoknál is. A december végéig interneten indított biztosításkötéssel további 10%-kal csökkenthető a kötelező biztosítás díja.
Mindezek alapján úgy gondoljuk, hogy 2007-ben még inkább érdemes az Allianz Hungária Biztosítóval számolni.
Az érdeklődők a részletes információkat megtudhatják munkatársainktól fiókjainkban és a 06-40-421-421-es számon hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon, valamint olvashatják honlapunkon: www.allianz.hu