Ő is segít a mell ellenőrzésében… |
Vitathatatlan, az egészségügyi megelőző kampányok műfaja nem tartozik a legkönnyebb területek közé, a kreatívoknak újra és újra olyan ötletekkel kell előállniuk, amelyek eljutnak a célközönséghez, az üzenetet pedig be is építik az életükbe. Ilyen volt többek között a Facebookra posztolható óvszerhasználat ötlete, de ehhez hasonló az a preventív mellrákkampány is, melyben izmos testű férfiak biztatnak az ellenőrzésre, és mutatják meg, hogyan kell.
Your Man Reminder (magyarul: Férfi emlékeztetőd) nevet kapta az az ingyenes telefonos applikáció, amit 40 alatti heteroszexuális nőknek tervezett a kanadai Rethink Breast Cancer nonprofit szervezet, az izmos testű szereplők – te választhatod ki, hogy ki legyen az – a rendszeres szűrésre kívánják felhívni a figyelmet. A Facebook persze ebből a körből sem maradhat ki, a rendszeres szűrésről a közösségi portálon is be lehet számolni.
Hozzád eljutott az üzenet?