Ha mostanáig azt hittük, hogy csak a gyengébbik nem lába kezd el remegni a leárazások és kiárusítások láttán, akkor nagyon tévedtünk. A férfiak ugyancsak kapva kapnak a jó vételek és a jó árak után. Mint a WSL Strategic Retail felméréséből kiderül, a megkérdezett 737 férfi 63 százaléka bevallotta, hogy folyamatosan nézi a leértékeléseket, míg 54 százalékuk rendszerint akkor vásárol, amikor az árak is kedvezőbbek. A válaszolóknak pedig több mint a fele aktívan kuponozik, hogy csökkentse a vásárlási kiadásokat.
A felmérés arra is fényt derített, hogy a férfi vásárlók 79 százaléka már törzsvásárlói programokhoz is csatlakozott, 73 százalékuk pedig rendszeresen kap hírlevelet, valamint figyeli, mikor érkezik az adott üzlettől e-mailben figyelmeztetés az esetleges leárazásokról.
A tapasztalatok szerint a tengerentúlon a férfiak akkor kezdték el aktívabban sasolni az árakat, amikor 10 évvel ezelőtt a benzin gallonjának ára elérte a 3 dollárt, és a gazdasági válság következtében az erősebbik nem képviselői is már jobban odafigyeltek arra, mire is költsenek.