“A középkorú nők teste a reklámokban úgy tűnik fel, mint valami, amit ránctalanítani, krémezni vagy éppen takargatni kell. Elegünk van abból, hogy annyi az értékünk, hogy nézzünk ki fiatalabbnak a korunknál” – mondták a kampány kitalálói, Faith Baum és Lori Petchers.
40 és 70 év közötti nőket kértek meg, hogy fehérneműben reklámszatyorral a fejükön álljanak ki, és mondják el, mit gondolnak a témáról.
“Az öregedés valami olyasmi, ami mindig csak mással történik meg. Nem tudom elmondani, mennyire szíven ütött. Nem szerettem a harmincat, nem szerettem a negyvenet, de az ötvenedik születésnapom pofon volt.”
“Valaminek lenni kell a skinny farmer és az anyunadrág között.”
“A menopauza után máshogy néztek rám a férfiak, mintha láthatatlan lennék.”
“Néha, amikor sétálok az utcán, és látom a tükörképemet, úgy érzem, hogy ez nem én vagyok, hanem az anyám. Sokkoló, hogy én vagyok.”
Még több test az NLCafén:
- 4 plus size modell, aki nagyon szereti a testét
- Így néz ki a női test szülés után
- Teljesen hétköznapi nők teste retusálás nélkül – fotók