Korábban sosem volt arra példa, hogy egy ötvenes nő helyet kapjon az amerikai Sports Illustrated magazin fürdőruha-különszámában. Az 56 éves Nicola Griffin volt az első. Vele beszélgettünk is, a modellel készített interjúnkat itt olvashatod.
Anyaként elegem lett abból, hogy a fiatal lányok, amint kinyitnak egy magazint, csakis egyfajta képet látnak, melynek az üzenete az, hogy 18 éves, vékony testalkatú lányként érezheted csakis gyönyörűnek magad. Szerintem eljött az idő a változásra, a világ unja már az egysíkú szépségideált. Vékony vagy épp telt, egy a lényeg: mi, vásárlók olyan hirdetésekre vágyunk, ahol azonosulni tudunk annak szereplőivel, ezért is kell a változatosság és ez a kampány épp erről szólt!
A 100. születésnapját ünneplő brit Vogue egy szintén százéves modellel, Bo Gilberttel ünnepelt. Az idős hölgy a fotózásáról készült werkvideóban elmeséli, hogy még mindig rajong a divatért és a szép holmikért, meg hogy hiányoznak neki a régebben viselt, elegáns kalapok.
Marie Helvin 15 éves kora óta modellkedik, ám amikor felkérték a fehérneműs fotózásra, kétségei voltak, hogy elvállalja-e. Végül úgy döntött, hogy igent mond, de ez lesz az utolsó ilyen jellegű munkája. Egy brit márka kampányában egy 62 éves modell mutatta be a fehérneműket.
Merd viselni – ez volt a címe a manchesteri Trafford Centre bevásárlóközpont őszi–téli divatkampányának, melynek főszereplője a világ legidősebb aktívan dolgozó szupermodellje, a 86 éves Daphne Selfe. Daphne szerint szégyen, hogy a modellektől elvárják, hogy rendkívül vékonyak legyenek. “A retusálást viszont nem bánom, az én koromban jót tesz egy kis retus” – jegyezte meg.
A fiatalos nagymama tavaly április óta posztol magáról fotókat az Instagramra, lehengerlően vagány szettekben. Itt figyeltek fel rá a DimePiece divatmárka illetékesei is, akik felkérték, hogy legyen a cég reklámarca és -teste. Baddie Winkle pedig simán bevállalta a fürdőruhás fotókat is. Miért is ne?!