Ha egymás mellé rakjuk a Billabong legújabb kampányának két fotóját, elég hamar kiderül, mi itt a probléma. Az egyiken egy szörföző férfi látható, aki épp egy vagány trükköt hajt végre, a fotó premier plánba komponálja őt, hogy lássuk a magasba csapó hullámokat is. A másikon egy nő van, teljesen természetellenes testhelyzetbe csavarodva, hogy melle minél nagyobbnak, hasa pedig minél laposabbnak tűnjön. Ezt az alakot már közelről, kontextus nélkül, puszta testként látjuk, ráadásul úgy, hogy a kép keretezése még az arcát is félbevágja. Magyarul az egyik egy arc nélküli, tárgyiasított, passzív, de szép női test, míg a másikon egy aktív, cselekvő, szubjektumként megjelenő férfit látunk.
Az eset sajnos nem egyedülálló, más márkáknál, például a Ripcurlnél is bevett ábrázolási mód, hogy a nőknek szánt szörfös holmikat vizes mellekkel, míg a férficuccokat vagány szörfösökkel reklámozzák. Mindeközben persze rengeteg a profi női szörfös, akiket (az összes nővel együtt) nemcsak tárgyiasítanak, de vérig is sértenek ezek a reklámok. Ideje lenne végre hullámlovas lányokkal hirdetni a csöcsbarnítós fotók helyett.