nlc.hu
Életmód
A reklámok szerint 50 felett neked annyi, kivéve, ha megveszed…

A reklámok szerint 50 felett neked annyi, kivéve, ha megveszed…

Nekem lőttek, vagyis nekünk. Jön az impotencia, az inkontinencia, a térdfájás, a hüvelyszárazság, meg a szemszárazság, támad a gomba meg a visszerek. Székrekedés, fejfájás, változó kor - tényleg lehúzhatjuk nemsokára a rolót?

Eljön a világvége, de ha mindenféle szerekkel még egyben tartom hervadó testemet, akkor van egy hangyányi esélyem még egy kicsit az unokákkal játszani, természetesen kizárólag akkor, ha a megfelelő kemikáliával intenzíven kenegetem sajgó visszereimet, kuperózisos arcomat, no, meg a fájó térdkalácsomat.

Persze, én is tudom, hogy nem kell mindent elhinni, ami a reklámokban szerepel. Nem törvényszerű, hogy bekövetkeznek ezek a testi és lelki katasztrófák, de akkor erről miért nem hallani? Vagy miért nem látni olyan reklámokat, ahol dögös ötvenesek beszélnek arról, hogy miért vannak jól? Igen, tudom a választ, mert azzal nem lehet eladni semmit, ha mindenki baromi jól van, akkor minek vannak ezek a csodaszerek? Tiszta pénzkidobás az ilyen reklámfilm, egyértelmű…

Minden másban viszont csinos 20-30 évesek szerepelnek, akiket még nem ért el a székrekedéses-hőhullámos frász, ők sugároznak, a hajuk tökéletes még a legnagyobb viharban is, szoknyájuk sosem gyűrött, és a 15 centis tűsarkúban problémamentesen szökellnek. Egyszerűbben: ők hibátlanok. Lehet, hogy ez másoknak nem tűnik fel, vagy nem is gondolkoznak rajta, én viszont egész kicsi koromtól fogva imádom a reklámokat, és boldogan nézem, ízlelgetem azokat. Nyelvhelyesség, helyesírás, zene, szereplők, szöveg és képi megjelenítés alapján vannak kedvenceim, és vannak olyanok, amiket utálok, mert igénytelenek. Szóval baromi jó lenne hús-vér embereket is látni, akik nem hibátlanok, hiszen ki az?

Nem kell minden reklámot komolyan venni ötven felett sem

Nem kell minden reklámot komolyan venni ötven felett sem

És azt sem vonom kétségbe, hogy minden szer remek, amit a fentiekben megemlítettem, de lehetne ezeket másképp is reklámozni, az tuti. Például szellemesen. És nem kéne folyamatosan azt sugallni, hogyha elmúltál 40 vagy 45, akkor onnan már csak lefelé vezet az út.

Mert mondjuk, ha valaki kevesebbet alszik 45 felett, az teljesen normális, hiszen az embereknek egyre kevesebb alvásra van szükségük. De ez nem jelenti azt, hogy be kell venniük valamilyen pirulát vagy gyógyszert, lehet, hogy mélyebben és gyorsabban aludnának el, ha valamilyen testmozgást végeznének lefekvés előtt.

Nem akarnék túl sokat, már attól is boldog lennék, ha protézisragasztót nem egy ötvenes nővel reklámoznák, akinek egyelőre semmi szüksége ilyesmire, mert lehet, hogy van egy-két korona a szájában, de alapvetően van még elég foga ahhoz, hogy mosolyoghasson.

Hölgyeim és uraim, fel a fejjel, rengeteg jó karban lévő ötvenest ismerek, akik dögösek, és nem vesznek meg semmit abból, amit a reklámokban hallani és látni lehet, egész egyszerűen azért, mert nem kell nekik. Van néhány ráncuk, meg élettapasztalatuk, ennek ellenére köszönik jól vannak, sokat nevetnek a saját fogukkal, nem visszeres a lábuk, és nem impotensek.

És ez azért nagyon megnyugtató!

Szponzorált tartalom

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top