Életmód

Foci-vb 2018: ezekkel a reklámokkal öngólt lőttek a hirdetők

Nem túl szerencsés Moszkvát összekeverni Kijevvel, és élethosszig tartó ingyen hamburgert ígérni azoknak a nőknek, akik focistától esnek teherbe.

A labdarúgó-világbajnokság a világ egyik legnézettebb sporteseménye, ezért a hirdetőknek is hatalmas lehetőség. Ám nem mindig sülnek el jól a reklámok.

A közösségi oldalakon támadták például az egyik német élelmiszergyártót, amelynek reklámja így szólt: „Tedd boldoggá az emberedet a sütéseddel – még akkor is, ha másik szerelme van.” A képen pedig a feleség egy focilabda formájú tortát nyújt át a férjének – írja a Profit és Piac.

Oroszországban kiverte a biztosítékot, hogy a nagy gyorsétteremlánc azt ígérte a hirdetésében: életük végéig ingyen kapják a hamburgert azok a nők, akik hivatásos focistától esnek teherbe.

Az sem volt telitalálat, hogy egy német légitársaság a moszkvai járatait hirdető tévéreklámban Ukrajna fővárosáról, Kijevről mutatott képeket.

Hasonló bakit követett el az egyik sportszergyártó. Sokaknak feltűnt, hogy a szerb szurkolóknak készített pólókon az önálló Koszovó még Szerbia határain belül maradt.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top