Életmód

Női hónaljakon látta jónak hirdetni a reklámcég

Egy japán reklámcég teljesen új szintre emelte a hirdetéseket.

A Wakino Ad Company fiatal női hónaljakra helyezi el hirdetéseit, de mivel a vállalat csak most kezdte meg működését, így az egyedi hirdetésmód egyelőre a japán üzleti stratégia nem tesztelt határán marad, ma még ismeretlen, majd esetleg határtalan potenciállal kecsegtetve. A Wakino Ad Company bemutatta a lehetőségeket.

Mielőtt bárki azt gondolná, viccről van szó, bizonyíték van rá, hogy nagyon is komoly az ötlet. A vállalat bizarr „hirdetőfelületének” ugyanis bizalmat szavazott már  a szépségápolással és bőrgyógyászattal foglalkozó Seishin Biyo Clinic, amely stílszerűen a fájdalommentes hónalj-szőrtelenítést reklámozza. Ha ez a furcsa kezdeményezés nem lenne elég, jó hír, hogy ezt is meg tudja fejelni a Wakino Ad, saját maga szervezte hónaljszépségversenyével.

Sora News24

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top