Este negyed 11, Budapest, Astoria buszmegálló. Eszter 16 perce vár a 112-es buszra, mivel az késő este már csak ritkán jár. A busz végre feltűnik a láthatáron. Eszter benyomja a billentyűzárat a telefonján, ezért nem veszi fel a szemkontaktust a sofőrrel.
A busz fékezés nélkül továbbhajt.
A többit idézzük Esztertől, aki a BKV Figyelőnek írta meg a panaszait: „A sofőrnek még intettem is, hogy »ez most mi?«, mire ő elfordította a fejét, és továbbhajtott. Így további 20 percet várhattam a következő járatra. A BKK ügyfélszolgálatán telefonon azonnal panaszt tettem, a bejelentéseket kezelő kolléganő kedves volt, és elnézést kért a tuskó munkatársa nevében.”
(Az e heti Magyar Narancsban egyébként van egy cikk a buszsofőrök leterheltségéről és arról, miért kamu a BKK által hirdetett 400 ezer forintos fizetés. Eszter történetéhez ez nem tartozik hozzá szorosan, de egy kicsit azért hozzátartozik.)