nlc.hu
Életmód
Egy apró részlet miatt szexistának bélyegezték ezt az egyszerű hirdetést

Egy apró részlet miatt szexistának bélyegezték ezt az egyszerű hirdetést

Te észreveszed, miért?

Óriási felháborodást váltott ki az internetezők körében a Sofitel Hotels szállodalánc egyik, ausztrál magazinokban megjelent hirdetése. A fényképen egy fiatal pár látható, akik a brisbane-i hotel vendégeként fehér szállodai köntösben olvasgatnak az ágyban fekve. Első blikkre semmi különös nincs a képen, egy „apróság” miatt mégis szexistának bélyegezték a Twitteren.

Te észreveszed, miért?

Twitter

Természetesen a választott olvasmány verte ki a biztosítékot sokaknál: míg a képen látható férfi a Financial Review című gazdasági napilapot olvassa, addig a nő egy Coco Chanel-albumot lapozgat. A Twitteren többen is hangot adtak véleményüknek, miszerint a reklám sértő nemi sztereotípiákat képvisel:

Akár hiszik, akár nem, sokkal többre is képesek vagyunk annál, hogy képeskönyveket nézegessünk

– írta egy felhasználó. Egy másik internetező azt írta:

Kedves Sofitel, jól néz ki a reggelitek. Csak azért írok, hogy szóljak: nő vagyok, és mindennap olvasom a Financial Review-t!

A Sofitel azóta nyilvánosan is bocsánatot kért a hirdetés miatt, a jövőben pedig nem fogják többet megjelentetni.

(The Sun)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top