Életmód

Arculatot vált a Kinder Chocolate

A Kinder Chocolate világszerte megújuló arculata korunk gyermekeinek kíváncsiságát és huncutságát jeleníti meg több mint 60 országban félmilliárdnál is több terméken.

Az új vizuális megjelenés igazodik a hagyományos márkaértékekhez, ugyanakkor kifejezően ábrázolja a mai kor gyermekeit jellemző tulajdonságokat is. Hűen képviseli a Kinder Chocolate márkával az elmúlt 50 év alatt szorosan összekapcsolódott minőséget és bizalmat, amit modern, elevenséggel teli többlettartalommal egészít ki.

A világszerte ismert Kinder Chocolate új arculatának kialakítását egy átfogó kutatás támogatta 6 ország 6800 fogyasztójának bevonásával. A kutatás segített megérteni, miként tudja a márka a legtalálóbb módon, egyszerűen és játékosan megjeleníteni korunk gyermekét.

Nehéz a csokinak ellenállni

A Kinder Chocolate csomagolása vizuális elemeinek újragondolásában kulcsfontosságú szerepet játszott, hogy kiderült a mai gyerekek szeretik viszontlátni saját huncutságaikat, mert ez segíti őket a fejlődésben. Az új tapasztalatok megszerzése iránti vágy és a játékosság így központi szerepet kapott az új megjelenés kialakítása során.

Minthogy a játékosság a gyermekek fejlesztésének és fejlődésének alapvető eleme, a Kinder célul tűzte ki ennek bemutatását a csomagoláson, miközben megtartotta a márka felismerését elősegítő elemeket, például a pohár tejet szimbolizáló ikont.

A márka új arculata hűen tükrözi vissza az általa képviselt értékeket, azokat a játékkal teli pillanatokat, amelyek hozzájárulnak a boldog gyermekkorhoz.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top