Életmód

Hiszi a piszi – ti észreveszitek, mitől lett olyan népszerű ez a lakáshirdetés?

A fotó jobb alsó sarkát kell nézni.

Ritka nagy sikernek örvendett egy amerikai ingatlanközvetítő weboldalára felkerült lakáshirdetés. A 165 ezer dollárért, azaz 50 millió forintért árult Oak Park-i ház hirdetésére egy nap 29 ezren kattintottak – írja a 24.hu.

Mint kiderült, ennek oka nem az olcsóság vagy a lakás szépsége volt, hanem valami, ami a konyháról készült képen volt. Ez a felvétel:

A jobb alsó sarokban egy tányér van, rajta több csík fehér por. Az emberek pedig azt hitték, a hirdető kokaint felejtett a promóképen. Mint később kiderült, a tányér elhelyezése valóban direkt volt, de állítják, csak vicc volt. 

A tulajdonos barátja a WXYZ-TV Channel 7- nek azt mondta, hogy direkt hagyták ott, hátha több emberhez eljut így a hirdetés, de a fehér por valójában fejfájás-csillapító.

A helyi rendőrséget is megkérdezte a sajtó, de ott azt közölték, nem indítanak nyomozást az ügyben, hiszen most lehetetlen lenne bebizonyítani, hogy kábítószer volt-e a por vagy sem, mindenesetre óva intik a lakosságot a hasonló, reklámelérést növelő tevékenységektől.

(Kiemelt kép: Facebook)

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top