

A brit John Lewis áruházlánc karácsonyi reklámja stílusteremtő a műfajban, ez az a hirdetés, melyet a legnagyobb várakozás előz meg minden ünnepi szezonban.
Nos, néhány órája közzétették az idei kisfilmet, melynek főszereplője Edgar, a sárkány, aki lelkesen venne részt az ünnepi készülődésben, ám bármennyire is szeretné, nem tudja kontroll alatt tartani a tűzokádást. Tönkreteszi a hóembert, a jégpályát, végül a kisváros karácsonyfáját is porig égeti. Mindezek után úgy dönt, hogy inkább elzárkózik a világ elől, ám akad valaki, azt ezt nem hagyja annyiban…
A reklám zenéje ezúttal egy feldolgozás: a REO Speedwagon zenekar 1985-ös Can’t Fight This Feeling című dalát a Bastille frontembere, Dan Smith alkotta újra.
„A barátság varázsa és az, hogy éreztetjük a szeretteinkkel, mennyire különlegesek a számunkra, az egyik legcsodálatosabb dolog az év ezen időszakában” – fogalmazott Martin George, a Waitrose & Partners ügyféligazgatója.