Leszámol a sztereotípiákkal az egyik legnagyobb sportmárka

nlc | 2020. Január 08.
Több méretben kínálják majd a termékeiket, a különféle testalkatokat pedig új reklámfilmjeikben is megjelenítik.

Különleges kampánnyal vezeti be új, kiszélesített választékát az Adidas – írja a kreativ.hu. A Reimagine Sports nevű kezdeményezés lényege: lerombolni a sztereotípiákat azzal kapcsolatban, hogy a sportoló emberek teste hogy néz ki, és milyen méretű. Az ehhez készült reklámfilmben különféle testalkatú nőket mutatnak sportolás közben.

A kampányban szerepel többek között a síbajnok Mikaela Shiffrin, Denise Schindler paralimpikon és Jada Sezer maratonfutó, illetve Jessamyn Stanley testpozitív aktivista is. 

 

A mai nők már elkezdték átírni azt, hogy mit is jelent számukra a sport. Legyen szó táncról, jógáról, síelésről vagy görkorizásról, a nők mindet csinálják. A mozgás lényege, hogy felszabadítson és örömmel töltsön el a hatás, amit a sport a testedre és az agyadra gyakorol. Ez a kollekció ezeknek a nőknek készült. És szeretnénk, ha minél több nő átélhetné a sportolás örömét” – idézi a kreativ.hu Aimee Aranát, a cég egyik vezetőjét.

A Reimagine Sports kampányban leszámolnak a sporthoz kapcsolódó sztereotípiákkal (Fotó: Adidas)

Exit mobile version