Tudatos vásárlóként, fogyasztói döntésink során három fő kritériumot célszerű szem előtt tartanunk: a magas minőséget, a fenntarthatóságot és a kedvező, kiszámítható árakat.
Akciók helyett kiszámíthatóság
A Mindig megéri jelöléssel ellátott termékek árai nem csupán barátságosak, de a dm garantálja, hogy azokat legalább 4 hónapon keresztül nem is emeli meg. Ennek köszönhetően elkerülheted a túlfogyasztást, nem kell nagyobb mennyiséget felhalmoznod az adott árucikkből, elég csak annyit vásárolnod belőle, amennyire épp valóban szükséged van, hiszen biztos lehetsz benne, hogy legközelebb is kedvező áron juthatsz majd hozzá. Vásárlás közben pedig azt is ellenőrizheted, hogy a termék ára mióta nem változott, hiszen a polcokon elhelyezett címkéken az aktuális ár mellett az úgynevezett ártörténetet is feltüntetik.
A dm-ben nem kell rövid ideig tartó árleszállításokra sem vadásznod, elkapkodott akciós készletek miatt bosszankodnod, vagy zsúfolt kuponnapokon tolonganod. Bármikor is térsz be a drogérialánc üzleteibe, kedvenc termékeidet a megszokott, méltányos árakon találod meg a polcokon.
Zöld út
A környezetvédelem és a fenntarthatóság évek óta kiemelt fontosságú a dm számára. Kínálatukban számos bio, környezetbarát és natúr háztartási tisztítószer, kozmetikum, valamint élelmiszer szerepel, ezen belül is kiváló ár/érték arányt képviselnek a saját márkás, teljes mértékben adalékanyag- és állatkísérletmentes alverde szépségápolási- és tisztálkodó termékek, valamint a Denkmit nature, illetve Pro Climate mosó- és takarítószerek. A cég a hitelesség érdekében szakmai- és civil szervezetekkel, illetve zöld platformokkal is rendszeresen együttműködik.
A vállalat működésének folyamataiban, a termékfejlesztésben, és a mindennapi gyakorlatokban egyaránt hangsúlyt kap a környezettudatos szemléletmód. E törekvések jegyében számos termék készül organikus alapanyagokból, illetve kap fenntartható – karton, papír, üveg, fém vagy komposztálható fólia – csomagolást, míg a műanyag táskákat újrahasznosított anyagú, papír, valamint bio pamut táskák váltották fel. Az árucikkek egy részén pedig zöld árcímkét találsz: ez azt jelenti, hogy a termék legalább egy független fenntarthatósági logóval rendelkezik.
A dm-ben a tudatos vásárlás a szó szoros értelmében véve természetes.