

Hétfőn reggel óta akadoztak a CIB Bank internetes szolgáltatásai, sokan nem tudtak pénzt utalni, átvezetni. A fennakadás a bank elektronikus szolgáltatásait, illetve bankfiókjaik és a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat néhány funkcióját érintette.
Mostanra úgy tűnik, megoldódott a probléma, a bank a Facebookon közölte, hogy a szolgáltatások mától újra elérhetők, legfeljebb időszakos lassulás tapasztalható.
Az elektronikus szolgáltatásainkat, fióki és CIB24 ügyfélszolgálatunk szolgáltatásait érintő problémát megoldottuk, szolgáltatásaink ismét elérhetőek. A mai napon még – az érintett szolgáltatások teljes kapacitásának elérhetővé tételéig – az elektronikus csatornáinkon időszakos lassulást tapasztalhattok
– írta a CIB Bank.
A pénzintézet még korábban közölte, hogy a technikai probléma egy rendszerkarbantartás után jelentkezett.
(Kiemelt kép: illusztráció, fotó: Pexels/Anna Shvets)