Csonka Andrást elsősorban színészként, de műsorvezetőként és zenei előadóként is ismerhetjük. A sokoldalú művészről azonban talán kevesen tudják, hogy influencerként is tevékenykedik, a pandémia alatt csöppent bele a social média mély vízébe.
A Facebookon közel 230 ezren követik, de a TikTok és Instagramon oldala sincs sokkal lemaradva. Ami azért is rendkívül nagy teljesítmény, mivel mindegyik platform más generációt céloz meg. Csonka András az InfluencAIR Podcast legújabb adásában elárulta, hogy számára az influencerlét egyfajta komolyan vehető játék, épp úgy, mint a színészet. Talán épp ezért is olyan népszerű a közösségi oldalakon, hiszen tőle sosem láthatunk izzadságszagú posztokat, mindig figyel arra, hogy valamennyi valódi tartalmi része legyen a bejegyzéseinek. Ebből kifolyólag, ha épp nincs olyan dolog, amit érdemesnek talál kitenni, akkor akár napok is kieshetnek az aktív social média jelenlétéből.
Szinte adja magát, hogy a négylemezes Csonka András, a zeneiparral szorosan együttműködő TikTok segítségével felélessze zenei karrierjét. Erről az előadónak azonban kissé más véleménye van: „Az olyan szánalmas, hogy én magam énekelgessem ott a régi dalaimat. Persze, ha lenne egy új… (…) A tavalyi év ötlete volt, de idén meg lehetne csinálni – bár lemezt senki nem csinál, de én régimódi vagyok és hiszek bennük -, hogy kiadjak egy olyan lemezt, ami kizárólag a social média oldalaim követői számára, névre szólóan dedikálva lenne elérhető”. A Ding-Dong énekese azt is hozzátette, hogy ennek a fajta exkluzivitásnak látná értelmét.