Ahogy azt mi is megírtuk, a Telekom nemzetközi reklámkampányának főszereplője egy pedagógus, ami érthető, hiszen a szakma hasznosságáról erős a nemzetközi közmegegyezés. A reklám látható Németországban, Horvátországban, Montenegróban, Észak-Macedóniában, Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában és Romániában is. Magyarországon azonban némi módosítással jelent meg a kampány. A Wanamaker szakblog lett figyelmes arra, hogy itthon a Telekom nem ugyanazt a karácsonyi reklámot vetíti, mint amit a közép- és kelet-európai országokban sugároznak.
Az itthon játszott reklámnak is az az üzenete, hogy az ünnepi időszakban különösen fontossá válik, hogy odafigyeljünk egymásra, és ne csak megkérdezzük, hanem meg is hallgassuk a másikat, ám a magyar reklám egy buszon játszódik oktatási intézmény helyett.
Most hivatalos magyarázatot adott a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója arra a kérdésre, hogy nálunk miért buszsofőr a főszereplő a cég karácsonyi reklámjában, miközben Európa több országában is egy tanár a központi karakter. Szabó Béla a Kreatívnak azt írta:
„Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni, hiszen a kampányunk célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. A hozzánk érkező visszajelzések azt erősítették meg, szeretik ezt az üzenetet, a világ egyik legegyszerűbb, mégis legfontosabb kérdését: »Hogy vagy?«”
Hozzátette, felelős és törődő márkaként egyértelműen az volt a szándékuk, hogy egy egyszerű kérdésnek visszaadják a súlyát és szerepét, a kampány célja pedig az volt, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek.