nlc.hu
Életmód
Felkutatta az étterem azt a vendéget, aki véletlenül többet fizetett

Felkutatta az étterem a vendégét, aki véletlenül többet fizetett

A becsületes szolnoki étterem egy tévedés miatt egy fogást kétszer számlázott ki.
Felkutatta többet fizető vendégét a becsületes szolnoki étterem.

Egy szolnoki étterem az internet segítségével felkutatta az egyik korábbi vendégét, akinek néhány nappal korábban, tévedésből kétszer számoltak fel egy fogást. Mint írták, azért szeretnék utolérni korábbi vendégüket, hogy visszaadják neki a 3890 forintos különbözetet.

A Beer and Burgers tulajdonosa, Ötvös Béla a Facebookon tett közzé egy felhívást, amiben azt kérték, hogy az illető, aki kártyával rendezte az asztaltársaság számláját, vegye fel velük a kapcsolatot. És legyen bármilyen szokatlan, az akció sikerrel járt – írja cikkében a Blikk.

A vállalkozó a lapnak elmondta azt is, hogy az informatikai rendszer hibája miatt károsították meg – ideiglenesen és egyáltalán nem szándékosan – a vendégüket. „Amikor a pincér felveszi a rendelést, beírja a készülékbe, az pedig rögtön megjelenik a konyhában egy monitoron – a szakács pedig ez alapján elkészíti a fogást” – magyarázta a tulaj, majd hozzátette, esetükben valamiért az egyik tétel kétszer is bekerült a rendszerbe, így pedig a számlára is.

„A társaság már fizetett és távozott, mikor kiderült, hogy bent maradt a konyhán egy adag magyaros töltött karaj. Átnéztük az egészet, hogy mi történhetett, akkor derült ki, hogy a nyolc adag fogáson túl egy kilencediket is felszámolt a rendszer” – zárta Ötvös Béla.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top