nlc.hu
Életmód

Ettől a mondattól feláll a szőr a vendéglátósok hátán

Bárki, aki vendégekkel dolgozik, különösen bárokban és éttermekben , tudja, hogy rengeteg türelmet és áldozatot igényel. Akik elkötelezettek iránta, azt mondják, hogy a munkanapjuk egy hullámvasút: vannak barátságos vendégek, akik értékelik az erőfeszítéseiket és hálásak értük, és mások, akik semmilyen tiszteletet nem mutatnak.
Pincér

Ebben a valóságban a „a vevőnek mindig igaza van” kifejezés szinte megkérdőjelezhetetlen dogmává vált. Mari Luz Herrera, egy vendéglátóipari munkavállaló, aki úgy döntött, hogy a közösségi médiában elmondja, mi a baj a fenti mondattal. Véleménye máris virálissá vált a TikTokon, mivel áttekintett egy sor olyan mindennapi helyzetet, melyek megkérdőjelezik ezt a kifejezést.

A kifejezés, amit a vendéglátóipari dolgozók utálnak

Az isten szerelmére, hölgyeim és uraim! Aki kitalálta, hogy a »a vendégnek mindig igaza van«, az egy koronás ökör. Mert a vendégeknek nincs mindig igazuk, és hagyjuk ezt a kis kifejezést.

Ez nem csak egy egyszeri panasz, hanem egy olyan probléma, ami évek óta hátrányos helyzetbe hozza a dolgozókat. „Vannak barátságosabb pincérek és olyanok, akik kevésbé barátságosak… de vannak durva vendégek is ” – állítja. „Sokan durvák, és sokan úgy gondolják, hogy joguk van azt mondani, hogy menjenek a pokolba a 20 euróért, amit elköltöttek. És bár egyesek nem értik, egy bizonyos szolgáltatásért fizetni nem jogosít fel arra, hogy megalázzanak valakit„.

Mari Luz kifakadásának további részleteit a videóban találod.

A videó AI alapú tartalomkészítővel készült.

(via)

ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top