Az újrahasznosított alumínium számtalan formában nyerhet új életet. Hogy ezt bemutassa, a Nespresso az újrahasznosítás és a trendi szemüvegek egyik legelismertebb hazai szaktekintélyéhez, a Tipton Eyeworkshöz fordult, hogy közösen valami egészen újat hozzanak létre. Így született meg a Tipton Inspired by Nespresso szemüvegkeret-kollekció.
Május végén mutatta be a Nespresso és a Tipton Eyeworks a Kazaar, Livanto, Dharkan és a Roma kapszulák által inspirált, újrahasznosított alumíniumból készült egyedi tervezésű szemüvegkereteket. A világhírű Tipton Eyeworksnek – mely újrahasznosított anyagokból, kézzel készít szemüvegeket – vásárlója többek közt Sir Elton John, Bono, Robbie Williams, Lenny Kravitz, Fred Durst és Sir Richard Branson is.
A bemutatón hazánk legkedveltebb celebjei is rögtön beleszerettek a kávékapszulák ihlette keretekbe. A két cég ezzel a közös projekttel kívánja felhívni a figyelmet az alumínium visszagyűjtésének és újrahasznosításának fontosságára.
Ugye tudjátok, hogy a hagyományos Nespresso kávékapszulákat egy éve már nemcsak a Nespresso Boutique-okban adhatjátok le, hanem kényelmesen és ingyenesen otthonról, a kávérendelésetek átvételekor a Nespresso futárszolgálatának segítségével az ország bármely pontjáról visszaküldhetitek, újrahasznosításukról pedig a cég gondoskodik! A részleteket keressétek a Nespresso Boutique-okban vagy a www.nespresso.com weboldalon!