Aktuális

Superbrand lett a Nők Lapja Cafe!

Idén ismét több Sanomás termék - köztük a Nők Lapja Cafe is elnyerte a legjobb márkáknak járó Superbrands díjat.

A Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján 2008-ban a Nők Lapja Cafe, a FigyelőNet, a Startlap, a Cosmopolitan, a Figyelő, a National Geographic, a Nők Lapja, és a Story márkáink is megkapták a Superbrands címet.

A Superbrands a világ egyik legjelentősebb márkaépítési rendszere, amely több mint nyolcvan országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A Superbrands Szakértői Bizottság a márkákat a következő elvek alapján értékelte: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

 

A Superbrands 2008 fő célkitűzése, hogy a szakmán túl a szélesebb nagyközönség is megismerje a legjobb magyarországi márkák sikerének történetét és titkait.

A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 82 országában működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. A superbrands, vagyis szupermárka-státuszt független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak. Magyarországon ez a szakértői bizottság 14 főből áll, ők a marketing, a média és a hazai tudományos élet vezető képviselői.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top