Aktuális

Az egészségmegőrzésre koncentrálnak

Közel 800 jelölő által beküldött több mint 150 témából választotta ki a Médiaunió Kuratóriuma a 2009-es év társadalmi célú mega-kampányának témáját.

A Schmidt Mária, Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter alkotta grémium által választott téma az egyéni felelősségvállalás, „Rajtad is múlik!” szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A Médiaunió hamarosan pályázatot is hirdet a kampány kreatív munkáinak elkészítésére és a PR feladatok elvégzésére.

 

A magyar médiatörténetben eddig példátlan összefogásnak köszönhetően 2009-ben mintegy 6 milliárd forint értékű társadalmi célú kampány foglalkozik a Médiaunió Kuratóriuma által kiválasztott témával. A Kuratórium döntésével kapcsolatban Schmidt Mária, a grémium elnöke elmondta: „Számtalan nagyon komoly társadalmi problémát jeleztek az emberek. A konszenzust azonban úgy tudtuk megtalálni, ha olyan témát ajánlunk, melynek gyökerei szerteágazóak, és mai magyar társadalom számos problémájára rávilágítanak. A „Rajtad is múlik” témakör sok mindent magába foglal, de azért, hogy a kampány mégse aprózódjék el, az ügynökségek számára rövidesen kiírandó tenderben arra kérjük őket, hogy az egészségmegőrzés, a megelőzés témakörére fókuszáljanak, hiszen „Rajtad is múlik”, hogy egészségesen élj, hogy vigyázz a szívedre, mert más nem teszi meg helyetted, neked kell figyelned önmagadra.”

 

Az elkövetkezőkben a Médiaunió felkeresi azon civil szervezeteket illetve szakértőket, akik a témával kapcsolatos releváns üzenetek kidolgozásában közreműködhetnek illetve pályázatot ír ki a 2009-es kampány kreatív munkáinak elkészítésére, valamint a PR feladatok elvégzésére.

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top