Aktuális

A legtakarékosabb családi autó

Az igen rútra sikerült első generációt egy megszépült modell váltotta le, amely dízelmotorral ma is hatásos.

Thaliában nagyhatalom voltunk

Kevés autó van, amelynek Magyarország nemzetközi szinten is jegyzett nagyfogyasztója.

A Renault Thalia pár évig ilyen volt. A bevezetés évében, 2001-ben 2500 autó eladását tervezte a Renault, amiből 6200 lett.

Egyszer még gyári mérnökök is érkeztek Törökországból, hogy a magyar vásárlók és márkakereskedések visszajelzéseit meghallgassák, mert hazánk volt a típus harmadik legnagyobb piaca.

 

Kívül új, alapjaiban a régi

Idővel az olcsó és nagy csomagterű Thalia csillaga itthon is lehanyatlott, több ráncfelvarrás után tavaly ősszel egy alaposabb frissítéssel próbálta formába hozni a Renault. A havi 150-170 autóból kiindulva nem is sikertelenül, a Thalia a Renault legnépszerűbb autója az első negyedévben a JATO Dynamics forgalomba helyezési adatai alapján.

Belülről nézve a Thalia alig változott a megújulással. A látványosan átszabott külsőn ez nem feltűnő, de az utastéren látszik, hogy itt átdolgozás történt, nem pedig modellváltás. A műszerfal és az ajtókárpit is a régi, az anyagok is maradtak olcsók, de nem siralmasak.

Négy felnőtt intim közelségbe kerül egymással, mert a belső tér elég szűk. Elöl szó sincs erről, a hátsó lábtéren ütközik ki, hogy a Thalia egy alapjaiban 1998-ban bemutatott kisautóra, a Clio Campusra épül. Talán gyerekeknek elég a hely hátul, de más kisautók sem sokkal nagyobbak.

 

 

A cikk folytatásáért kattints ide

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top