Sok hely, épeszű ár, olcsó üzem. Akinek van három-négy gyereke, ám nincs legalább öt, de inkább nyolc millája új autóra, jó eséllyel valamelyik kisteherautóból származtatott családi dobozosban köt ki végül. És ezzel egyre kevésbé veszít bármit a személyautózás élményeiből.
Nem csak pékeknek
Az elmúlt években a gyártók is felismerték, hogy a süteményeskocsik nagyon kelendőek családi autóként. A franciák különösen ügyesen cuppantak rá a kategóriára; a Citroen Berlingo – Peugeot Partner páros kulturált futóműve, csendessége, hosszú extralistája már szükségmegoldásnál jóval többet kínál a buszlimuzinok magas árát megfizeti nem tudó, nem akaró vevőknek.
A Renault az új Kangooval szintén betámadta ezt a piacot, de teljesen leengedhető középső oldalablakain kívül nemigen tudott többet kínálni a másik franciánál.
A németek a Caddyvel, Combóval, Tourneo Connecttel valahogy nem érezték át a műfajt, keményebbek, dübörgősebbek, teherautósabbak. És most a Fiat is lépett egy nagyot.
A videóért, a fotókért és a többi érdekességért kattints!