Benzinkutasnak állt motoros világbajnokunk. Szerencsére csak egy napra cserélte be a versenyzést a sokkal könnyebb, de unalmasabb benzinkutasi melóra. Amíg Talmácsi az üzemanyagot töltötte a meglepődött, szerencsés kuncsaftoknak, addig a kutakon ritkának számító, csinos tündérek mosták a koszt a szélvédőkről. Irigylésre méltó munkahely.
Új szezon, új kategória, változatlan szponzor
Talmácsi Gábor szerint az új sorozatként – április 11-én, Katarban – induló Moto2 igazán izgalmasnak, látványosnak ígérkezik. Összesen huszonöt csapat negyven versenyzője küzd majd a tizenöt pontszerző hely valamelyikéért.
Harc lesz, nem verseny
A futamok attól lesznek igazán kemények, hogy a 600 köbcentis négyütemű motorok nem sokban térnek el egymástól. Egy csapat sikerének kulcsa így leginkább a kreativitásban, illetve a versenyzők egyéni képességeiben rejtőzik majd. Hogy érezzük ennek súlyát, képzeljük el, hogy a futam leggyorsabb és leglassabb versenyzőjének ideje között alig van két és fél másodpercnyi különbség.
Vajon miért váltott Talma? Kattints!