Az biztos, hogy arany van a történetben, hiszen ezzel cicomázták fel kívül-belül az autót. Jutott belőle a felnikre, a hűtőmaszkra, a kilincsekre, az üzemanyagtöltő-nyílás fedelére stb., de persze valami kígyóbőrszerű mintával feltűnik az utastérben is.
Formailag is változott az autó, miután új hűtőmaszkkal, rövidebb csomagtérfedéllel, átalakított lökhárítókkal, új küszöbspoilerekkel és diffúzorral, valamint LED-es nappali menetfénnyel gazdagodott. Lehet, hogy a Volkswagen-konszern fejlesztése nem volt tökéletes?
Persze nem hiányoznak az egyedi kovácsolt keréktárcsák sem. Belül az átalakított kormány és az egyedi hangulatvilágítás említhető.
Bár erről nem szól a Mansory közleménye, vélhetően ezúttal sem maradt érintetlen a Veyron 8,0 literes, 16 hengeres motorja. A Vincerno esetében a szívó és kipufogó rendszer mellett a motorvezérlés is változott, amely az eredeti 1001 lóerő helyett 1124 lóerős teljesítményt eredményezett, miközben a nyomaték 1250-ről 1310-re kúszott fel. Ennek hatására a végsebesség 407 helyett 410 km/óra. Könnyen elképzelhető, hogy itt is bevetették a fentieket.