A 69 éves nőt a Hyundai autógyár szemelte ki magának “reklámvivőnek”, miután páratlan figyelemmel kísérte szinte az egész ország az asszony rendkívüli kitartását, sőt, tavaly február óta már a világsajtóban is többször híre kélt. Pedig 2009 februárjában még csak a 771. bukásán volt túl. Követte még további 188, de aztán a 960. próbálkozáson sikerült a bravúr – talán páratlan vizsgarutinjának köszönhetőn.
A nagymama számára 2005 áprilisa óta vált mindennapossá a KRESZ-vizsgázás, ám ez már egy ideje a múlté. A gyakorlati részen hamarabb jutott túl. Az autósiskola virágcsokorral köszöntötte “törzstanulóját” a jogosítvány átvételekor. Oktatója szerint nem kell félni tőle, nem lesz az utak réme, mivel a gyakorlati rész sokkal jobban ment neki, mint az elmélet.
A Hyundai egy reklámfilmjében szerepelteti a nagymamát, a reklámot pedig főműsoridőben sugároztatja tévécsatornákon – adta hírül a The Daily Telegraph című brit lap.