A videó egyébként a Sony Ericsson reklámfilmje, amiben az X10-es modelljüket népszerűsítik. Azon van a hangsúly, hogy ez az okostelefon olyan egyszerűen kezelhető és olyan hasznos funkciókat pakolt bele a gyártó, hogy még egy modell is elboldogul vele.
A kisfilmen már csak azért sem kell túlzottan megsértődni, mert csupán színészek játsszák el a jelenetet, és ovisokkal, glam rockerekker, szörfösökkel és kigyúrt srácokkal is készült hasonló „termékteszt”. A videó pár hónapja került fel a Sony Ericsson YouTube csatornájára, viszont a napokban töltötték fel a kisfilm magyarul feliratozott verzióját a hazai videómegosztókra, valószínűleg ezért repülte körbe újra a hazai internetet most.
A reklámozott telefonon Android operációs rendszer fut, egy friss kutatás szerint azonban nem ez a nők kedvence, legalábbis az USA-ban. A Nielsen felmérése szerint a nők 30,9 százaléka inkább egy iPhone-t szeretne, és csak 22,8 százalékuk preferálja az androidos mobilokat. (Természetesen olyan emberek között végezték a felmérést, akik a közeljövőben terveznek okostelefont vásárolni.)
Férfiaknál egyébként fordított az arány: náluk az Android áll az első helyen, az iPhone pedig a másodikon.
Sajnos a kutató cég nem tért ki az egyéb csoportok (ovisok, szörfösök, rockerek és kigyúrt pasik) preferenciáira, így ezen a szinten nem tudjuk összevetni az adatokat.