A nemzetközi franchise-hálózat magyarországi cége, a Sample World Zrt. vezérigazgatójának nyilatkozata szerint a budapesti üzletben széles áruválasztékkal várják az érdeklődőket: a csomagolt élelmiszerektől kezdve kozmetikai termékeken át mindenféle műszaki cikk megtalálható lesz.
A tesztelésre – mely klubtagsághoz kötött – az áruházi tagok online regisztrációval foglalhatnak időpontot, amikor megtekinthetik, majd otthon kipróbálhatják a terméket. Tapasztalataik alapján pedig egy kérdőíven válaszolniuk kell a feltett kérdésekre.
A rendszer előnye, hogy a Sample Central tagjai olyan újdonságokat próbálhatnak ki, amelyek még kereskedelmi forgalomban nem kaphatók. A tulajdonosok a kényelemre is nagy hangsúlyt fektetnek: a kozmetikai termékek tesztelésére például az áruházakban egy külön helyiség áll a hölgyek rendelkezésére.
A tagságot ugyanakkor csak bizonyos életkor fölött engedélyezi az áruházlánc, és néhány ezer forintos regisztrációs és éves tagdíjat is kell fizetni. A tesztelést viszont hűségpontokkal jutalmazzák, amelyeket később le is lehet vásárolni.
A budapesti áruház a belvárosban, a Gozsdu „A” Udvarban nyílik, a Király utcában. Hasonló tesztáruházak egyébként már a világ számos országában működnek, többek között a Távol-Keleten és Dél-Amerikában is. Az elsőt Japánban nyitották 2007-ben.
Te is szívesen tesztelnéd nagy világmárkák szépségápolási termékeit?