
A női és férfi eleven próbababák először a múlt héten jelentek meg a Coin áruházban, hogy reklámozzák a fürdőruhák nyári leértékelését. Az olasz Filcams CGIL szakszervezet lealacsonyítónak ítélte a történteket. „Tisztázzuk! Mi nem leárazás-, piacgazdaság- vagy vásárlóellenesek vagyunk, hanem meg akarjuk védeni a dolgozók becsületét és a fogyasztók intelligenciáját” – fogalmazott múlt pénteki közleményében a szakszervezet.
„Mi munkát adtunk ezeknek fiataloknak, és fizettünk is érte. Ők inkább dolgoznának ahelyett, hogy munka nélkül tengődjenek az utcán. Akkor mi itt a gond? És mi van a meztelen nőkkel teli magazinokkal vagy a Big Brotherrel?” – hangoztatta Stefano Beraldo, a Coin áruházlánc vezérigazgatója a cég nagygyűlésén, és megköszönte, hogy a szakszervezetek ekkora publicitást biztosítottak áruházának.