Rózsaszín-fekete dizájn, a címkén egy ruha, csökkentett szénhidrát-, kalória- és alkoholtartalom, édeskés, kevéssé sörszerű íz – ezek a főbb paraméterei a nemrég piacra dobott „Chick” nevű sörnek, mely a gyártó szerint maximálisan alkalmazkodik a női sörivók igényeihez.
A termék kiötlője egyébként nem egy férfi, hanem egy ötgyermekes amerikai háziasszony, aki férje italboltjának közel 400 különféle márkát felvonultató sörkínálatában egyetlen kellőképpen “csajos” terméket sem talált, ezért úgy döntött, maga alkotja meg azt.
Nos, így sikerült. A termék bevezetése óta egyre-másra söpri be a negatív kritikákat, hiszen szinte az összes a női sörfogyasztással kapcsolatos sztereotípiát kimeríti. Nőnemű sörkedvelők tömegei kérik ki maguknak a termék puszta létezését is, s nem kevesen vannak azok, akik szerint ez az ital egész egyszerűen nem is sör.