
A kísérletben 100 nőt és 100 férfit „teszteltek” autóvásárlás közben, a nők egyértelműen nagyobb sikereket értek el. A flörtölő nők folyamatosan stírölték az eladót, meg-megérintették és rebegették a pillájukat, ha a konkrét árról volt szó. Bejött – akár 20 százalékot le tudtak alkudni a férfi kereskedőtől, ami lássuk be, nem olyan kevés. A kutatók szerint a flörtölés egyszerűen csak erőt és határozottságot sugall, amivel a férfiakat le lehet hengerelni.
Úgy tűnik a női vonzerő még mindig működik, és kedvességgel a nők még mindig le tudják venni a férfiakat a lábukról, még akkor is, ha kőkemény üzletről van szó. Ha viszont a nők voltak az eladók, és az autót vásárló nők túl kedvesek voltak hozzájuk, egy fillérrel sem tudták lealkudni az áhított járművet. Hát, ezen meg nem lepődünk meg.