Csütörtöktől közel száz hazai McDonald’s étteremben kapható a McTipszmiksz szendvics. A különleges, magyaros ízesítésű hamburgert nyáron, „Az én hamburgerem” című online játékban tervezte Lakatos András, a Budapesti Műszaki Egyetem (BME) hallgatója. A szendvics rajongótáborának gerincét a Facebook Trollfoci nevű közössége adta, a McTipszmiksz nevében is az oldal egyik legnépszerűbb mémjét idézi.
A McDonald’s idei online szendvicstervező versenyén, az „Én hamburgerem” játékban több mint 23 ezer tervre több mint 300 ezer szavazat érkezett. A játékosok között voltak egyéni versenyzők, akik baráti körükből igyekeztek szavazóbázist kovácsolni, mozgósítva a családot, rokonokat, munkatársakat, lakóhelyük közösségeit. És voltak olyan versenyzők is, akik a közösségi médiában már kialakult csoportok, közösségek támogatásával indították harcba terveiket. A McTipszmiksz szendvicset az egyik legelevenebb hazai Facebook közösség, a Trollfoci, a magyar labdarúgás népszerűsítésére létrejött csoportosulás karolta fel. A hamburger tervezője, Lakatos András is ennek a közösségnek büszke képviselője. András a BME közlekedésmérnök hallgatója, a magyar foci és a Fradi szerelmese, aki maga is játszott és játszik csapatokban, mellette persze focit néz, és szurkol.
A McTipszmikszet a döntőben a zsűri is megkóstolta, és finomnak találta, s ezzel megnyílt előtte az út a McDonald’s éttermekbe. A McTipszmikszben nincs alibizés, a hamburger a szívét-lelkét beleadja, igazi magyaros ízvilágot képvisel, dupla Royal marhahúspogácsával, ömlesztett Cheddar sajttal, lilahagymával és magyaros paprikás szósszal. November 21-étől négy héten át lesz kapható a McDonald’s éttermekben, a lánc nagy visszatérője, a Big TastyR kíséretében. „Az én hamburgerem” másik győztese, a Nyamiburger, és különdíjas szendvicse a McHST is még idén kapható lesz az éttermekben.
Filmünk még az augusztusi döntőben készült.