Szakmabeliként írok nektek pár szót erről úgy, hogy életem első munkahelye éveken át egy bizonyos biztosítótársaság volt, majd pár évig egy alkuszcégnél dolgoztam értékesítési igazgatóként (tehát minden magyarországi biztosító minden termékével foglalkoztam), majd immár a gyes letelte óta ismét egy bizonyos biztosítótársaságnál vagyok (mert ez a piacvezető, és mert alkuszként is őket preferáltam).
Tudom, hogy az ügyfeleket még mindig az érdekli a legjobban, hogy az autójuk és azon a kötelező jó (és olcsó) helyen legyen bebiztosítva. A gfb ma már mindenütt olcsó, hacsak nem okoztál egy rakás kárt az elmúlt pár évben, tehát ezek alapján két apró szabályt fogadjatok meg.
Ne kössetek szerződést olyan picuri biztosítókkal, amelyekről fejből nem tudjátok megmondani, hogy hol van az otthonotokhoz közel irodájuk, vagy nem is hallottatok róluk korábban. Négy olyan biztosítótársaság van az országban, amelyeknek az ügyfélszolgálata, az internetes-telefonos elérhetősége, az üzletkötői és kárrendezési hálózata annyira kiterjedt, hogy bizalommal ajánlom őket. Erre a mondatomra szokták azt mondani a saját ügyfeleim, hogy “jó nekem a kis cég is, én úgysem okozok kárt sosem”. Nem szoktam belekötni abba, hogy “soha ne mondd, hogy soha”, ehelyett nekik azt mondom, amit most nektek is: az szuper, hogy te nem okozol kárt és nem is fogsz, de ha valaki – ne adja úristen! – neked okoz kárt, ugye hogy az a jobb, ha nem kell a fele fizetésedet különböző pesti–soproni vagy a bánat tudja, hol fellelhető ügyfélszolgálatok felé való telefonálgatásokra költened, esetleg várnod a kárszakértőre… A teljes cikket Petra blogján találod!