A fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordult egy ügyfél, aki egyszer 23 perc 50 másodpercet várt az élőhangos bejelentkezésre, máskor pedig 1 óra 3 perc alatt sem jutott el odáig a Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatánál.
A felügyelőség eljárást indított, és 100 ezer forintos fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a szolgáltatóra. Továbbá kötelezte, hogy telefonos ügyfélszolgálatán biztosítsa az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A szolgáltató fellebbezett a döntés ellen, aminek bírságoló részét a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság helybenhagyta, az indokolást megváltoztatva. A társaság a határozattal szemben bíróságra ment, de a Szegedi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság elutasította a keresetét – írja a delmagyar.hu