nlc.hu
Aktuális
Nem engedte a BKV egy meleg társkereső hirdetését a buszaira

Nem engedte a BKV egy meleg társkereső hirdetését a buszaira

A fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére károsnak ítélte a BKV partnercége, ezért utasították el egy meleg társkereső kérését, hogy hadd hirdessenek a buszok oldalán, természetesen pénzért.

Ilyen lett volna a hirdetés:

Nem engedte a BKK a meleg társkereső hirdetését a buszaira

Hű, valóban tök ijesztő, az jut eszembe, hogy te jó ég, csak meg ne lássák a tinédzserek, mert azonnal egymással akarnak majd csókolózni: a lányok a lányokkal, a fiúk a fiúkkal természetesen. Vagy, ha nincs szerencséjük, akkor elkapják egy hetes buszon, és homoszexuálisok lesznek. Annál rosszabb pedig nem történhet ma egy tinédzserrel.

Nem engedte a BKK a meleg társkereső hirdetését a buszaira

Weiler Péter, a társkereső oldalt üzemeltető cég vezérigazgatója azt mondta: Talán ez lett volna az első olyan kampány a magyar reklámpiacon, ami mainstream felületeken, kifejezetten melegeknek szól. Szomorúak vagyunk amiatt, hogy a fővárosi buszokon nem jelenhetünk meg, de még nem adtuk fel.
A cég szerint a BKK reklámfelületeit értékesítő cég arra hivatkozott, hogy a hirdetés a fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére káros. Csak szólok, hogy egyébként utaznak ám a buszokon is melegek, meg heterók is. Mi a különbség? Szerintem semmi!

Természetesen megkérdeztem a BKK sajtóirodáját, hogy mit szólnak ők ehhez, valóban ezzel utasították-e el a cég hirdetési kérését, és megkérdeztem azt is, hogy vajon a cég károsnak tartja-e a homoszexualitást. A BKK-tól a BKV-hoz irányítottak bennünket, mert a BKK nem értékesít reklámfelületeket, és így beleszólása sincsen azok értékesítésébe.

“Ezekben a szerződésekben a BKV Zrt. partnerei kötelezettséget vállaltak arra, hogy a kihelyezett hirdetések/reklámok megfelelnek a mindenkor érvényes Magyar Reklámetikai Kódex előírásainak, a mindenkor hatályos reklámok tartalmára, a reklámozásra vonatkozó törvényi előírásoknak, tevékenységük során fentiek betartásával járnak el. Tekintettel a hasznosítás teljes körűségére, a szerződések nem írják elő a partnerek kötelezettségeként az egyes hirdetési anyagok előzetes jóváhagyását. A BKV Zrt.-nél nem működik külön reklámetikai bizottság, amely a tömeges mennyiségben megjelenő hirdetési anyagokat elbírálja, így a konkrét esetben sem kérték ki a BKV Zrt. szakmai véleményét. Amennyiben egy tervezett megjelenéssel kapcsolatban nem egyértelműek a szabályozók, az iránymutatások, úgy a hirdetést megjelentetni.

És akkor itt van néhány hirdetés, ami kifejezetten melegeknek szól, ajánlom a BKK figyelmébe:)

Nem engedte a BKK a meleg társkereső hirdetését a buszaira

Nem engedte a BKK egy  meleg társkereső hirdetését a buszaira

Itt pedig megnézhetitek, hogy pár éve Londonban, milyen hirdetések voltak a buszokon.

Olvass még a témában:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top