A vihart követő napokban a szolgáltató két alvállalkozója érkezett a faluba, ők ugyanakkor csak a munka egy részét végezték el, mondván, a többi javítás nem rájuk tartozik. Jöttek is a többiek, de csak széttárták a karjukat, ők sem tudták a feladatot megoldani.
A vihar július 14-én tett kárt a telefon- és internetvonalakban, azóta már három hét telt el, mégsem sikerült a hibát orvosolniuk a szakembereknek. Pedig a szolgálatónak a szerződés értelmében 72 óra áll rendelkezésére a hiba elhárítására. Ráadásul az ügyfelek számlája ugyanúgy ketyeg, hiszen a havi előfizetési díjat a szolgáltatás hiányában is meg kell fizetniük.
A település lakói annyit tehetnek, hogy tértivevényes levélben jelzik a szolgáltatónak, írják jóvá számukra a kieső időszakot. A kérelmekre a telefonos társaság 15 napon belül köteles válaszolni. Ez meglehetősen felháborító, azonban a faluban továbbra sem tudnak sem telefonálni, sem internetezni…
(Sonline)