Óvatosságra inti ügyfeleit a Budapesti Távhőszolgáltató Zrt. (Főtáv), miután az egyik XIII. kerületben élő fogyasztójukat a cégre hivatkozva megtévesztették és megkárosították a csalók. A cég emlékeztet rá, hogy munkatársaik mindig előre egyeztetett időpontban, főtávos munkaruhában és arcképes igazolvánnyal érkeznek a helyszínre. Felhívták a figyelmet arra is, hogy a Főtáv Zrt.-nek ma már nincs egyetlen olyan szolgáltatása sem, amelyért a szakemberek a helyszínen készpénzt kérnének el.
A társaság arra kéri a lakosságot: ha valakinek a lakásába a Főtávra hivatkozva akarnak munkavégzési indokkal bemenni, hívja a távhőszolgáltató telefonos ügyfélszolgálatát (06-1-700-7000), s ha kiderül, hogy az épületből mások sem hívtak ki főtávos szerelőt, ne engedjenek be idegeneket a lakásukba. A Főtáv egyben kéri a fogyasztókat, hogy akivel ilyen káreset történik, forduljon a rendőrséghez.