A sajtóban fordult a segítő szándékú szervezetek, hatóságok felé a JCDecaux Hungary Zrt. közterületi reklámcég, hogy a rendelkezésre álló szabad plakáthelyeiket ingyenesen ajánlják fel kommunikációs céllal. A felajánlás célja az volt, hogy a segítő szándékról a leginkább érintettek, a hajléktalanok is értesüljenek, hiszen ők ritkán találkoznak más médiával.
A felhívásra eddig több hajléktalanokat segítő szervezet és egy önkormányzat is jelentkezett, így már kint is van az utcákon
- a szegedi Híd Egyesülete 9 db citylighttal, 16 db óriásplakáttal,
- a Magyarországi Krisna Tudatú Hívők Közössége 91 db citylighttal, 30 db óriásplakáttal,
- a Magnet Bank “Adj meleget!” programja 100 db citylighttal, 50 db óriásplakáttal.
A héten még ki fogják ragasztani a Menhely Alapítvány 127 db citylight- és 70 db óriásplakátját is.
A vállalat eddig összesen 327 db citylight- és 166 óriásplakátot ajánlott fel országszerte. Hamarosan indul a Heti Betevő Egyesület és Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzatának kampánya is, a felhívásra pedig egyre többen jelentkeznek.
“Egységes kreatívokat készítettünk, és soron kívül gyártjuk le az anyagokat, tervezzük meg a kampányokat, így a plakátok rekordsebességgel kerülnek az utcára, hiszen a súlyos mínuszok idején nincs vesztegetni való idő. Bízom benne, hogy az akciónkhoz minél több szervezet csatlakozik a következő hetekben, hogy segíthessen a leginkább rászorulókon” – mondta el Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. társvezérigazgatója.
A vállalat továbbra is várja a nagy hidegben az utcán élőknek segítséget kínáló hatóságok és szervezetek jelentkezését a segitunk@jcdecaux.com e-mail címen.