Várhatóan a tévék és a mobiltelefonok lesznek a legkeresettebbek idén a Black Friday alkalmából meghirdetett akciókon – írja keddi számában a Világgazdaság.
A lapnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője kiemelte, hogy az Egyesült Államokban és a Távol-Keleten ilyenkor 80-90 százalékos kedvezmények a megszokottak.
Magyarországon legfeljebb a kiegészítő termékek, például a ruházati vagy lakástextil-árucikkek terén képzelhetők el ilyen akciók. A legnépszerűbb műszaki cikkeknél viszont a 30-40 százalékos leárazás is megbecsülendő.
Egyes áruházak nem csupán egy napra – ezúttal november 23-ra –, hanem egy egész hétvégére vagy akár egész novemberre akciókat hirdetnek – olvasható a Magyar Hírlapban, amely a Blokk.com becslését ismertetve azt írja, a webforgalom novemberben megközelítheti a 60 milliárd forintot.
A vásárlók pedig együttesen mintegy 15-20 milliárd forintot spórolhatnak meg.