Rejtélyes módon tűnt el pénz a CIB Bank ügyfeleinek számlájáról

Suhajda Zoltán | 2019. Február 03.
Volt, aki emiatt vásárolni sem tudott. Egy technikai hiba történt, de azóta már kijavították.

A CIB Bank több ügyfelének eltűnt a pénze a folyószámlájáról – írja az Index az olvasók jelzései alapján.

Volt, aki emiatt nem tudott a kártyájával vásárolni. Másnak nem okozott gondot a dolog, de észrevette, hogy csökkent a folyószámláján az egyenleg, pedig nem költött semmit, és a számlatörténetben sem volt semmi nyoma.

A bank ügyfélszolgálata megerősítette, hogy bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél voltak számlavezetési problémák, de dolgoznak a hiba elhárításán.

Várhatóan vasárnap helyreállítják a számlák eredeti egyenlegét, a pénzét senki nem veszítette el.

Frissítés! A CIB Bank kommunikációs osztálya közleményben reagált a hibára. Azt írták, hogy szombaton néhány lakáshitellel rendelkező ügyfél számlaegyenlege technikai okok miatt már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta. Azóta a hibát kijavították, az egyenlegek minden ügyfélnél helyreálltak.

Exit mobile version