A KFC felfüggeszti februárban elindított finger-licking good nevű tévé- és kültéri kampányát Nagy-Britanniában. A hirdetések fő problémája, hogy a rajta szereplők bőszen nyalogatják az ujjaikat. A londoni Mother ügynökség által fejlesztett kampány természetesen még a koronavírus-járvány előtt készült, ám mostanra elég negatív felhangot kapott, írta meg a Kreativ.hu. Úgy tudják, madnem 200 panasz miatt döntött így a cég.
„Nem ez a megfelelő idő egy ilyen kampány adásba küldésére, így inkább a szüneteltetése mellett döntöttünk. Viszont nagyon büszkék vagyunk erre a munkára, ezért egy későbbi időpontban újraindítjuk” – mondta el a KFC szóvivője az ügyről.
Az AdAge-nek a brit reklámfelügyeleti szerv (Advertising Standards Authority) szóvivője azt mondta, eddig 163 panasz érkezett hozzájuk a KFC reklámja miatt az utóbbi időben. Elmondása szerint a KFC már a panaszok ismerete előtt elkezdett egyeztetni a hatóságokkal a legjobb megoldásról ebben a speciális helyzetben – írja a lap.
Aktuális híreink koronavírus témájában
Kiutasították Magyarországról a két iráni egyetemistát, akik balhéztak a karanténban
“Olyan ez mintha valaki beintett volna a világnak” – Karanténnapló a lezárt Olaszországból