A karantén a reklámszakmát és a reklámozni kívánó cégeket is komoly kihívások elé állítja, hiszen a jelenlegi szabályok mellett nem egyszerű biztonságosan új reklámfilmet forgatni. A kreatívok ilyenkor jönnek elő az otthon felvehető, házi videókból összeállított ötleteikkel, és kétségtelen, hogy lehet ezen a vonalon jót is csinálni, de nem mindenkinek sikerül. Utóbbi táborba tartozhat a Tiltott Csíki Sör is, akik most egy botrányszagú reklámfilmmel álltak elő – szúrta ki a Kreatív.
A videóban azt láthatjuk, amint a cég női alkalmazottai eleinte népviseletben táncolnak és söröznek, majd egyre vadabb és szexisebb mozdulatokat tesznek a sör hatására egyre kevesebb ruhában. A Kreatív felhívja a figyelmet, hogy a CBA nemrég már megütötte a bokáját egy hasonlóan szexista reklámfilmmel, de úgy tűnik a Csíki Sört a botrány nem zavarja. Lénárd András, a Csíki Sör vezetője egy kritikára küldött válaszvideóban elmondja, hogy alkalmazottai saját döntésükből szerepelnek a videóban, és mellékesen a kritika szerzőjét sértegeti kicsit.
A reklámfilmet itt, Lénárd András kritikákra való reakcióját pedig itt lehet megnézni.
Szexista reklámfilmekről sajnos már korábban is írtunk párszor:
- Far, hát, comb: 10 szexista reklám
- Tiltakozik a CBA szexista Icukás reklámja ellen az Egyenlítő Alapítvány