Aktuális

A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary (x)

Az ország vezető kommunikációs ügynöksége idén nagyságrendileg 100, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővíti csapatát.
A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary (x)

Publicis Groupe Hungary

A Budapest Pride hónap kapcsán a sokszínűség és elfogadás fontossága különösen aktuális. Ezt az apropót ragadja meg az ország vezető kommunikációs cége, a többek között a Saatchi & Saatchi és Leo Burnett ügynökségeket tömörítő Publicis Groupe Hungary, hogy új lendületet adjon év végéig tervezett toborzó kampányának, aminek keretében havonta 8-10, éves szinten nagyságrendileg 100 ember felvételét tervezik.

Nemtől, kortól, származástól, szexuális orientációtól és nemi identitástól függetlenül olyan jövőbeli munkatársak csatlakozását várják, akik rendelkeznek a megfelelő szakértelemmel, és hisznek az emberek közötti egyenlőségben. A nyitott pozíciók folyamatosan frissülnek a vállalat honlapján.

A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary (x)

Publicis Groupe Hungary


“Szakmánkból fakadóan hiszünk a szavak teremtő erejében: az érzékeny témák melletti nyílt állásfoglalás segít katalizálni a társadalmi szintű kulturális változásokat. Emiatt tartjuk igazán fontosnak azt hangsúlyozni, hogy a Publicis Groupe Hungary egy olyan munkahely, ahol a sokszínűségre értékként tekintünk, és a diverz módon gondolkodó szakemberek biztonságos és elfogadó környezetben dolgozhatnak”
– mondta el Sásdi Helga, a cég CEO-ja.

 

“A nagy médianyilvánossággal bíró cégek elkötelezettsége az LMBT+ közösség mellett a konkrét vállalásaikban tud a legjobban megmutatkozni: abban, ahogy belső kultúrájukat alakítják az ott dolgozók jóllétéért, azért, hogy valóban diszkriminációmentes és biztonságos munkahelyet biztosítsanak. Ezen felül egy kommunikációval foglalkozó vállalat a napi munkájában is sokat tehet a társadalmi egyenlőségért, például azzal, ha fellép az LMBT+ közösség reklámokban történő sztereotip vagy leegyszerűsítő ábrázolása ellen, vagy ha felkarolja az ügyet, mint ahogy a Publicis Groupe Hungary tette azt A család az család kampánnyal. Nagyon fontosnak tartjuk ezeket az elköteleződéseket és reméljük, hogy egyre több cég ismeri fel, hogy milyen sok gyakorlati eszköze van a társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítására” – mondta el Majercsik Johanna, a Budapest Pride sajtószóvivője.

A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary (x)

Publicis Groupe Hungary

A Publicis Groupe Hungary a világ egyik legnagyobb kommunikációs cégcsoportjának, a Publicis Groupe-nak a tagja, a „Viva La Difference” szellemiség a cég DNS-ének része. A Publicis nemzetközi és hazai szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez.

Globálisan:

A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary (x)

Publicis Groupe Hungary

Magyarországon:

A Pride szellemiségében keresi új munkatársait a Publicis Groupe Hungary (x)

Publicis Groupe Hungary

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top