nlc.hu
Aktuális
mellrák elleni kampány

Sydney Van Den Bosch: „Célom, hogy másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte”

Az Estée Lauder Companies 30 éve vezető szerepet játszik a mellrák elleni mozgalomban. Evelyn H. Lauder közreműködésével 1992-ben létrejött a híres rózsaszín szalag, amely azóta a mellrák elleni küzdelem és ezzel együtt a rózsaszín október szimbólumává vált, emellett a vállalat elindította mellrák elleni kampányát. Ezzel a jelentőségteljes cselekedettel egy, a mai napig elkötelezett globális mozgalmat keltett életre, amellyel missziónk egy mellrák nélküli világ mindenki számára.

Az Estée Lauder Companies globális mellrák elleni összefogásán és az Estée Lauder Companies Charitable Foundation alapítványon keresztül eddig több, mint 108 millió dollárt gyűjtöttünk életmentő kutatás, edukáció, és orvosi szolgáltatások támogatására. Adományainkkal globális szinten a Breast Cancer Research Foundation munkáját támogatjuk. A Breast Cancer Research Foundation egy nonprofit szervezet, amely a mellrákkal kapcsolatos kutatás támogatására jött létre.

Magyarországon az oktatásra a korai felismerés fontosságára helyezzük a hangsúlyt. Idén is, mint minden évben, az online és szaküzleteinkben kapható rózsaszín szalaggal ellátott, limitált kiadású termékek értékesítéséből befolyt összeg 50%-ával az Estée Lauder Companies a Primavera Alapítvány tevékenységét támogatja. A Primavera Alapítvány célja a korai felismerésre való figyelemfelhívás, valamint mozgó szűrőközpontokat telepít ki az ország több pontjára, ezzel olyan nőket is elérve, akik más módon nem, vagy csak nehezen, férnek hozzá ilyenfajta egészségügyi szolgáltatásokhoz. Itt találod az alapítvány adatait, ha te is szeretnéd támogatni a mellrákmegelőzést: MKB Bank 10300002-20164131-00003285

Budapesten, október 11-én az Estée Lauder Companies Mellrák Elleni Összefogás keretében lehetőségünk nyílt néhány órára plusz energiafelhasználás nélkül LED-izzók segítségével rózsaszínre festeni a Művészetek Palotáját. Ezáltal felhívjuk a figyelmet az edukáció és a korai felismerés fontosságára, valamint kimutatjuk tiszteletünket az érintettek és családtagjaik előtt.
Az eseményen felszólalt Egyedi Anikó az Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója, Sydney Van Den Bosch modell és Tánczos Lilla modell, személyi edző és túlélő, Vadászy András a Primavera Alapítvány képviselője. A beszélgetést Pordán Petra, TV és rádiós műsorvezető koordinálta. Az est során Bizják Dóra zongoraművész lépett fel.

Jobbról: Pordán Petra (TV és rádiós műsorvezető), Egyedi Anikó (Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója), Tánczos Lilla (modell, személyi edző és túlélő), Sydney Van Den Bosch (modell), Vadászy András (Primavera lapítvány képviselője) Fotó: Estée Lauder

Jobbról: Pordán Petra (TV és rádiós műsorvezető), Egyedi Anikó (Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója), Tánczos Lilla (modell, személyi edző és túlélő), Sydney Van Den Bosch (modell), Vadászy András (Primavera lapítvány képviselője) Fotó: Estée Lauder

A lokális kampányhoz többek között csatlakozott Sydney Van Den Bosch, aki számára kiemelten fontos a korai felismerésre való figyelemfelhívás. „A mellrák elleni kampány szívügyem, mivel a család által és egyénileg is érintett vagyok a témában. Nem volt kérdés számomra, hogy felvállalom-e a saját harcom. A célom pedig csupán annyi volt, hogy másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte.”

Sydney Van Den Bosch: "Célom, hogy másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte."Sydney Van Den Bosch: "Célom, hogy másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte."

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top