Aktuális

Tartós árcsökkenés a Lidlben

Az elmúlt hónapokban csak olyan hírek láttak napvilágot, hogy valami éppen drágul az országban, a világban. A Lidl azonban január óta folyamatos és tartós árcsökkentést vezetett be.

Tartós árcsökkenés a Lidlben

 

Vásárlói szempontból egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan alakul a termékek ára, mennyivel és mennyi időre csökken. A jó hír az, hogy ezzel a Lidl is tisztában van.

„Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. Januártól ezidáig 200 termék fogyasztói árát tudtuk csökkenteni, melyeknek mintegy fele legalább 5 százalékkal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20 százalékkal mérsékeltük az árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel álljunk a magyar emberek, családok mellett” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A tartósan árcsökkentett kínálatban olyan termékeket találunk, amelyekre a legtöbb háztartásnak szüksége van, hiszen a cél az, hogy a fogyasztók spórolni tudjanak. A sajtok és egyéb tejtermékek, gyümölcslevek, szendvics feltétek, bacon, mustár csak néhány termék a listáról, de a rizs, a méz és a vaj is szerepel rajta. A 250 gramm kiszerelésű 82%-os zsírtartalmú Pilos vaj, valamint a szintén 250 grammos, 80%-os zsírtartalmú sózott Pilos vaj árai például 25 százalékkal csökkentek. Ezek a termékek az eddigi 1199 forintos ár helyett most 899 forintért vásárolhatóak meg. A saját márkás termékek mellett olyan márkás termékek árát is sikerült csökkenteni, mint például a 100 grammos Mizo vaj, ami az eddigi 479 forintról 379 forintra mérséklődött, vagyis közel 21%-kal kevesebbet kell érte fizetni. A rizs ára 11%-kal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, a 400 grammos körcikkelyes sajt ára pedig 350 forinttal csökkent. A lista pedig folyamatosan bővül. Az érintett termékek egyébként – a teljesség igénye nélkül – a Lidl honlapján is megtalálhatóak.

A Lidl számára mindig is elsődleges szempont volt az árpolitika kialakításánál, hogy a kiváló minőség mellett, a lehető legkedvezőbb árakat biztosítsa vásárlóinak. Ez a törekvés nem maradt észrevétlen a fogyasztók körében sem, hiszen a Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös felmérésének február közepén megjelent eredménye alapján elmondható, hogy a vásárlók szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.

Az áruházlánc a jövőben még nagyobb fókuszt helyez arra, hogy minél több kedvezménnyel, kuponnal és spórolási lehetőséggel reagáljon a fogyasztói elvárásokra. A cél, hogy az elkövetkező hónapokban további árcsökkenést és kedvezményeket tudjanak biztosítani a vásárlóknak, minél több árukategória esetében.

További megtakarítási ötlekért pedig továbbra is ott vannak a Lidl és a Lidl Plus applikációk. Ezeket ne felejtsük el használni, hiszen nap mint nap újabb lehetőséget kínálnak a spórolásra. A heti kuponok mellett a Lidl Plus használói a vásárlások után kaparós nyereménykártyákat kapnak, a Kupon Plusnak köszönhetően pedig a meghatározott vásárlási limitek elérésével ajándék termékekkel vagy számla végi kuponokkal gazdagodhatnak.

Tartós árcsökkenés a Lidlben

Az applikáció segítségével egy helyen megtalálhatóak a heti akciós újságok, a digitális nyugták, valamint a Lidl partnereinek exkluzív ajánlatai is. A Lidl alkalmazásban bevásárlólistát is létrehozhatunk, hogy kizárólag az kerüljön a bevásárló kosarunkba, amire valóban szükségünk van.

Ne feledjük az akciós újságot! Minden aktuális akciót, kedvezményt megtalálhatunk benne. Január óta azonban az akciós újság nem a postaládánkban landol, hanem a boltokban és online érhető el. Ezzel is mérsékelte a Lidl a papírfelhasználását, óvja a környezetet, a megtakarított összegből pedig további extra akciókkal teszi olcsóbbá a bevásárlásunkat.

Tartós árcsökkenés a Lidlben

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top