Nem mindennapi nyereményjátékra hívja a vásárlókat a PENNY és a Magyar Termék (MT). „A hazai mindig nyerő!” címmel meghirdetett promóció a magyar termékek népszerűsítését, a fogyasztói tudatosság erősítését szolgálja, és egyben azt is ünnepli, hogy a két szervezet stratégiai megállapodása immár egy évtizedes múltra tekint vissza. Minderről Kazatsay Esztert, a PENNY kommunikációs vezetőjét és Benedek Esztert, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjét kérdeztük.
Mitől olyan különleges a most futó nyereményjátékotok?
Benedek Eszter (Magyar Termék): „A hazai mindig nyerő!” nyereményjátékról joggal kijelenthető, hogy nem mindennapi promóció! A heti nyertesek ugyanis 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlási lehetőséghez jutnak a PENNY-ben. Ilyen akcióra a magyarországi FMCG-piacon még nem volt példa. Május 10-éig bárki bekapcsolódhat a játékba. Ehhez a meghirdetett védjegyes termékekből kettőt kell megvásárolnia, utána pedig a blokk AP kódját feltöltenie a játék oldalán.
Mit nyertek a vásárlók a PENNY és a Magyar Termék együttműködésétől?
Kazatsay Eszter (PENNY): Ma a PENNY-ben kapható a legtöbb MT védjegyes saját márkás termék, ezek nagy népszerűségnek örvendenek vásárlóink körében. Elég, ha csak a Sissy, a „Kedvenc Hentese” vagy az „Itthonról válogatva” termékcsoportjainkra utalok.
Benedek Eszter: a PENNY-vel közös promócióink, a hazai termék folyamatos előtérbe helyezése jelentősen hozzájárult a fogyasztói tudatosság növeléséhez, egyúttal a hazai munkahelyek megőrzéséhez, a gazdaság erősítéséhez. Az is mindannyiunk közös érdeke, hogy a hazai termékek választásával csökkenthetjük ökológiai lábnyomunkat is.
Mi a kedvenc hazaitok?
Kazatsay Eszter: A magyar rögös túró igazi hungarikum, az ebből készült édes és sós ételeket egyformán nagyon szeretem.
Benedek Eszter: Imádom a halételeket, ezek között is a süllőből készültek a nagy kedvenceim.